MKS - Forum marketingu
Kiedy reklamy szokowe się sprawdzają - Wersja do druku

+- MKS - Forum marketingu (http://www.mks.com.pl)
+-- Dział: Kampanie reklamowe (http://www.mks.com.pl/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Dział: Szokujące kampanie reklamowe (http://www.mks.com.pl/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Wątek: Kiedy reklamy szokowe się sprawdzają (/showthread.php?tid=54)



Kiedy reklamy szokowe się sprawdzają - Virus66 - 08-09-2016

O tym, że szok dobrze działa na człowieka, wie chyba każdy. Oczywiście często reklamy tego typu to czyste przegięcie, ale moim zdaniem są obszary gdzie mają stu procentowe uzasadnienie. Na przykład dobrze sprawdzają się jako kampanie uświadamiające kierowców. Bilbordy ze zdjęciami z wypadków i tekstem "po alkoholu nie jadę" moim zdaniem mają sens. Co o tym sądzicie?


RE: Kiedy reklamy szokowe się sprawdzają - Janix - 09-04-2016

(08-09-2016, 08:31 AM)Virus66 napisał(a): O tym, że szok dobrze działa na człowieka, wie chyba każdy. Oczywiście często reklamy tego typu to czyste przegięcie, ale moim zdaniem są obszary gdzie mają stu procentowe uzasadnienie. Na przykład dobrze sprawdzają się jako kampanie uświadamiające kierowców. Bilbordy ze zdjęciami z wypadków i tekstem "po alkoholu nie jadę" moim zdaniem mają sens. Co o tym sądzicie?

Moim zdaniem takie kampanie są potrzebne, żeby uświadomić ludziom różne problemy. Ale już na przykład plakaty ze zdjęciami szczątków płodu po aborcji są dla mnie lekkim przegięciem :/