• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaufany partner w wycenie znaku towarowego
#1
Witajcie...nie wiem jak było u Was, ale moje początki w biznesie były trudne. Konkurencja w branży marketingu online jest dość spora, dlatego w końcu zdecydowałem się na poszukanie inwestora...ale wcześniej musiałem zrobić wycenę znaku towarowego. Dla zainteresowanych tym tematem polecam mój tekst. Oby to Wam pomogłoUśmiech


Wybierając firmę, która świadczy wycenę znaku towarowego trzeba skupić się na kilku elementach


Od odpowiedniego partnera zależy wszystko, ponieważ w zależności od wybranej metody wyceny jej wyniki mogą się diametralnie różnić od siebie. Przede wszystkim warto zadbać o to, ponieważ wycena znaku towarowego stanowi punkt wyjścia dla procesu optymalizacji podatkowej z użyciem tego składnika aktywów, ponieważ to od niej zależy, czy przeprowadzenie całego procesu będzie dla firmy opłacalne.



W poszczególnych metodach używanych do
wyceny znaku towarowego niezbędne jest przeprowadzenie analizy rynku, na którym działa użytkownik znaku towarowego. Celem tego jest ustalenie:

  • odpowiednich marż,
  • stawek licencyjnych,
  • stopy dyskontowej
  • i innych założeń.

Wymaga to profesjonalnej wiedzy i doświadczenia analityków przeprowadzających
wycenę. Przy wyborze podmiotu przeprowadzającego wycenę znaku towarowego należy zwrócić uwagę na kilka elementów. Jak podaje firma volante.pl/wyceny-znakow-towarowych, taka fachowa wycena powinna zostać przeprowadzona przez specjalistów, którzy długo działają na rynku i mają dobre referencje od poprzednich klientów. Tylko przemyślany wybór partnera gwarantuje rzetelność i bezpieczeństwo przeprowadzenia procesu.



Spośród najczęściej używanych metod i procesów nie istnieje jedna metoda pozwalająca na obiektywne oszacowanie wartości znaku towarowego. Nie istnieją również żadne regulacje prawne, które wskazywałyby, która z metod powinna być zastosowana dla danego przypadku. Sam proces jest także dość skomplikowany, stąd dla uzyskania możliwie najdokładniejszego wyniku wyceny konieczne są odpowiednie kompetencje i kilkuletnie doświadczenie osób świadczących usługę. Więcej o uzyskaniu uprawnień do korzystania ze znaku towarowego można się dowiedzieć z sieci - http://bridge.gov.pl/aktualnosc/pokaz/re...owarowego/, gdzie zamieszczone zostały najnowsze regulacje prawne.
 
Reply
#2
Dzięki za ten tekst. Ja się właśnie przymierzałam, żeby zamówić takie badania rynku dla swojej firmy. Przynajmniej będę miała świadomość, ile moja marka jest warta i czy mogę jakoś pokonać konkurencję....
 
Reply
#3
Przy przekształcaniu spółki chyba też taka wycena jest konieczna prawda? Tak czy siak wydaje mi się, że na własną rękę i tak tego nie da się załatwić, także bez pomocy doradcy finansowego ani rusz....
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości