• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Content is king
#1
Coraz częściej można spotkać się ze stwierdzeniem, że zawartość tekstowa odgrywa obecnie w seo jedną z najważniejszych ról. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Gdzie warto dodawać teksty? Jak te optymalizować pod kątem wyszukiwarki? Jak Google ocenia treści, które nie są unikalne?
 
Reply
#2
Myślę, że obcenie conten ogrywa ogromną rolę. Przede wszytkim musimy być on użyteczny dla odwiedzających stronę i tym głownie należy się kierować. Nie warto upychać na siłe słów kluczowych. Tekst musi przede wsytzkim merytoryczny
 
Reply
#3
Najważniejsza jest tak naprawdę unikalność tekstów. Tekst w żaden sposób nie może powielać się z innymi stronami w sieci. Należy zwracać uwagę zarówno na zewnętrzny duplicate content, jak i na wewnętrzny duplicate content (powielone treści w obrębie własnej strony internetowej pod różnymi adresami url).

Niestety powielone treści są prawdziwą zmorą sklepów internetowych. Właściciele masowo kopiują opisy ze stron producentów. Z jednej strony jest to zrozumiałe, bo jest to znaczna oszczędność czasu, z drugiej strony natomiast jest to przekreślenie skutecznego świadczenia obsługi SEO.
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości