• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grafika na miarę XXI wieku
#1
Klientów coraz ciężej jest pozyskać. Zwrócić ich uwagę można na wszelkie sposoby, jednak grafika w dalszym ciągu wysuwa się na pierwszy plan, szczególnie jeśli myślimy o dużych kampaniach reklamowych. Znaczna część osób to typowi wzrokowcy - warto więc to wykorzystać i przedstawić światu ciekawą grafikę prezentującą naszą firmę. Jednak co to znaczy ciekawą? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie grafiki reklamowej. Co najbardziej zwraca waszą uwagę? Czego lepiej unikać?
 
Reply
#2
Należy unikać przede wszystkim banałów i banalnych powiązań. Warto wyjść neico na wyżyny kreatywności i coś klientowi zasugerować, a nie powiedzieć wprost. Myslę, że to pwowinno zwrócić uwagę.
 
Reply
#3
Podstawa to dobre zdjęcie (dobrej jakości w dobrej rozdzielczości). Niestety wiele moich klientów o tym zapomina i chcą żeby z fotki robionej telefonem zrobić im bóg wie jak dobry bilbord. No czasami człek dostaje białej gorączki. A co trafi w gusta konsumentów nawet najlepsi specjaliści nie przewidzą w 100%. Dużo zależy od branży. Ciężko zareklamować w sposób szokowy sklep spożywczy jak i prosta reklama produktu nie sprzeda telewizora.
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości