• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marketing szeptany
#1
Marketing szeptany zwany też buzz marketingiem zyskuje ostatnio coraz większą popularność. 
Jego przykłady można znaleźć na forach, blogach, Facebooku itp. Niektórzy zastanawiają sie nad etyką takich działań, ale ja wierzę, że takie wiadomości/posty mają za zadanie wywołać dyskusję na temat produktu czy po prostu zasygnalizować jego istnienie.
W jakich branżach sprawdza się taka forma reklamy? Czy w grę wchodzą tylko kosmetyki, odzież czy obuwie?
W tym wątku podawajcie przykłady i dzielcie się przemyśleniami na ten temat.
 
Reply
#2
W sumie marketing szeptany jest dośc szerokim pojęciem. W sumie nie musi odbywać się tylko w internecie.
Przykładowo... Chodzę do kosmetyczki i za każdym razem poleca mi jakąś inną linię kosmetyków, wydaje mi się, że to też może podchodzić pod buzz marketing.
W internecie faktycznie najczęsciej spotykam się z wpisami dotyczącymi marek odzieżowych... czasem kosmetyków.
Chociaż często też znajomi polecają usługi, fryzjerów, kosmetyczki itp
 
Reply
#3
A mnie strasznie denerwują takie działania jako użytkownika. Przez coś takiego strasznie zaśmieca się internet i ciężko znaleźć sensowne informacje  Zły
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości