• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Citylight - nowoczensa forma reklamy outdoorowej
#1
Ostatnio dowiedziałem się o Citylight - reklama w formie podświetlanej gabloty/plakatu/ogłoszenia. Często widuję takie zamontowane na przystankach przykładowo.
Jakie treści na nich zamieszczać, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów? Chyba grupą odbiorców są w większości osoby poruszające się komunikacją miejską - w większych miastach zazwyczaj młodzi ludzie.
Moim zdaniem taka forma reklamy jest dobra dla sklepów odzieżowych, siłowni, marketów oraz nowości kinowych.
Co Wy o tym myślicie? Tu można dzielić się luźnymi refleksjami na temat Citylight i innych ciekawych form reklamy outdoorowej.
 
Reply
#2
Jak pokazują np. reklamy galerii handlowych czy filmów - to całkiem dobre medium. Tylko trzeba dobrze dobrać do branży i celów marketingowych miejsce.
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości