• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modele rozliczeń SEO - abonament, efekt, model mieszany
#1
Mili! Zachęcam do dyskusji na temat modeli rozliczeń z firmą pozycjonerską. Jak rozliczanie się z Waszymi pozycjonerami? Napiszcie jakie są zalety i wady rozliczeń za efekt oraz rozliczeń abonamentowych. Podeślijcie też niestandardowe przykłady.
 
Reply
#2
Szczerze mówiąc nie ogarniam, jak ktoś kto ma do wyboru rozliczenie za efekty, chciałby jednak wybrać abonament?! Płace tylko jak strona jest na pierwszej odsłonie vs płacę stale niezależnie czy mi stronę wbiją do TOP10 - doprawdy trudna decyzja...
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości