• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kiedy reklamy szokowe się sprawdzają
#1
O tym, że szok dobrze działa na człowieka, wie chyba każdy. Oczywiście często reklamy tego typu to czyste przegięcie, ale moim zdaniem są obszary gdzie mają stu procentowe uzasadnienie. Na przykład dobrze sprawdzają się jako kampanie uświadamiające kierowców. Bilbordy ze zdjęciami z wypadków i tekstem "po alkoholu nie jadę" moim zdaniem mają sens. Co o tym sądzicie?
 
Reply
#2
(08-09-2016, 08:31 AM)Virus66 napisał(a): O tym, że szok dobrze działa na człowieka, wie chyba każdy. Oczywiście często reklamy tego typu to czyste przegięcie, ale moim zdaniem są obszary gdzie mają stu procentowe uzasadnienie. Na przykład dobrze sprawdzają się jako kampanie uświadamiające kierowców. Bilbordy ze zdjęciami z wypadków i tekstem "po alkoholu nie jadę" moim zdaniem mają sens. Co o tym sądzicie?

Moim zdaniem takie kampanie są potrzebne, żeby uświadomić ludziom różne problemy. Ale już na przykład plakaty ze zdjęciami szczątków płodu po aborcji są dla mnie lekkim przegięciem :/
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości