• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telemarketnig
#1
Dla niektórych to zapewne przestarzała metoda i kojarzy się z mango, jednak nadal dobrze prowadzony telemarketing potrafi przynieść ogromne zyski. Jest to także świetny sposób pozyskiwania i utrzymania relacji z klientami. Jakie są Wasze doświadczenia w tej dziedzinie?
 
Reply
#2
(09-07-2016, 07:52 AM)BernardKiK909 napisał(a): Dla niektórych to zapewne przestarzała metoda i kojarzy się z mango, jednak nadal dobrze prowadzony telemarketing potrafi przynieść ogromne zyski. Jest to także świetny sposób pozyskiwania i utrzymania relacji z klientami. Jakie są Wasze doświadczenia w tej dziedzinie?

Ja prowadzę bardzo malutką firmę i działam na lokalnym rynku. Telemarketingiem swojej działalności bym nie nazwał, ale owszem wielu klientów zdobywam przez telefon. W dzisiejszych czasach nikt nie jeździ już na spotkania, konferencje można robić zdalnie bo dobrych komunikatorów do tego nie brakuje, a rozmowa przez telefon nadal daje dużo swobody i oszczędza czas. Myśle, że w tym tkwi sekret.
 
Reply
#3
W naszej firmie dział call center jest bardzo rozwinięty. Nie tylko zdobywamy klientów, ale również koordynujemy w ten sposób działania pracowników, a także podtrzymujemy relacje z bieżącymi klientami, a nawet mamy dział supportu. Jednak  to wszystko nie działało by tak sprawnie gdyby nie dobry system do tego. Mamy też program do taryfikacji (zobacz tutaj comfortel.pl) bez którego byłoby ciężko. Dzięki statystykom jakie dostarcza organizacja tego wszystkiego jest dużo łatwiejsza. Pozwala też wyciągnąć ciekawe wnioski i zdecydować w którym kierunku się rozwijać.
 
Reply
#4
Mnie się telemarketing zawsze źle kojarzył i szlag mnie trafia jak do mnie dzwonią niedoświadczeni i nie przeszkoleni telemarketerzy. Firmy powinny kłaść większy nacisk na szkolenia takich ludzi, bo niewłaściwa osoba na tym stanowisku nie dość że niczego nie sprzeda to jeszcze popsuje wizerunek firmy. Nie zapomnę rozmowy z takim jednym co mi chciał strasznie wcisnąć jedne produkt, a jak go zapytałem czemu akurat to chce mi sprzedać, skoro nawet na głównej stronie ich firmy widzę coś tańszego i lepszego to rozłożył ręce i zaczął się jąkać. Sam nie wiedział co firma ma w ofercie. Trzeba dobrze takich pracowników kontrolować, bo taka rozmowa bardzo pogorszyła mi opinię o firmie.
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości