• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strona to nie wszystko
#1
Witam. Zastanawiam się ostatnio jak dobrze można rozreklamować fotografa ślubnego. Wiem, że w tej branży w dużej mierze działa się z polecenia. Strona internetowa to tez podstawa, ale na pewno nie wszystko. Macie pomysły co jeszcze można zrobić?
 
Reply
#2
Strona www to dopiero początek, ją też trzeba jakoś wypromować. Próbowałaś pozycjonowania? Albo choć google adwrods?
 
Reply
#3
A co to za fotograf jesli można zapytać, bo od obszaru działania też wiele zależy.
 
Reply
#4
Rozmawiamy o tym fotografie mad-studio.net.pl
Myślałam żeby właśnie go reklamować w okolicach Warszawy bo w tej okolicy właśnie działa, ale nie bardzo wiem jak. Nie widziałam nigdy by fotograf się na bilbordach reklamował, tak jak mówię strona jest, nie mam pomysłu na coś jeszcze.
Reklama w internecie nie jest zła, ale nie ma sensu tu troszkę, bo jak sami zauważyliście obszar działania jest ograniczony.
 
Reply
#5
Akurat w adwordsach można ustawić dla których osób ma się reklama wyświetlać i wybrać, że ma się pokazywać tylko użytkownikom którzy mieszkają w okolicach Warszawy.
 
Reply
#6
A to o takich cudach nie wiedziałam. To rzeczywiście brzmi całkiem rozsądnie.
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości