• Pinterest wprowadza profile dla firm i poszerza możliwości promocji
  • Facebook odświeża swój wygląd dla profili biznesowych
  • Instagram wprodzadza funkcje Stories- materiały będą znikać po 24 h!
  • W panelu Google Adwords jest już dostępna opcja reklam rozszerzonych
  • Użytkowniku Facebooka mają do wyboru także język śląski
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklamy display na portalach informacyjnych
#1
Kto z Was nie wchodzi na takie portale jak Onet, Wirtualna Polska czy Interia - są one świetnym źródłem najnowszych informacji. Jednak towarzyszą im reklamy displayowe. Czy nie przeszkadzają one Wam w odbiorze treści? Czy sami reklamowaliście swoje produkty i usługi na portalach informacyjnych? Jakie przyniosło to efekty? Jak wyglądało to kosztowo? Jakie formaty są według Was najskuteczniejsze? Czy wykupywaliście banery FF czy rotacyjne?
 
Reply
#2
Ja wykupywałem reklamę swojego biura nieruchomości na jednym ze znanych portali informacyjnych, którego nazwa zaczyna się na literkę g. Kupa kasy tak naprawdę, bo reklama na tydzień kosztowała mnie parę ładnych tyśków. Moje obserwacje są następujące: reklamy rotacyjne nie dają nic, nikt w nie nie klika, nie mają żadnego przełożenia na budowanie marki. Natomiast FF sprawdza się całkiem dobrze - miałem sporo przejść na stronę i sensownych zapytań, w wyniku których sprzedałem kilka mieszkań. Reasumując - jestem do przodu
 
Reply
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości